ДРЕВЛЕПРАВОСЛАВИЕ. Форум старообрядцев всех согласий
УВАЖАЕМЫЕ ГОСТИ, данный старообрядческий форум не осуществляет миссионерской деятельности и создан для общения между христианами старого обряда. На форуме существует "Премодерация". Извините за неудобства, Для того, чтобы зарегистрироваться на форуме староверов, напишите сообщение и поставьте галочку "Зарегистрироваться" рядом с кнопкой "Отправить". После трех сообщений по премодерации, те кто отказываются регистрироваться, допускаться более на древлеправославный форум не будут.

АвторСообщение





Сообщение: 514
Упование: С надеждой быть принятым в РПСЦ
Зарегистрирован: 04.11.08
Откуда: Канада
ссылка на сообщение  Отправлено: 05.03.09 01:50. Заголовок: Преподобный Максим Грек к Николаю немчину


Вы же, латына, претворяюще и разстлевающе неточию изложенное от них неблазненно исповедание православныя веры, но и многа священная их предания церковная, достойни есте нарицатися неточию раскольникы, но отчасти еретикы, акы преступникы апостольскых и отечьскых правил же и преданий. Глаголют бо благочестивых царей закон и устав церковный: еретик есть и казнем, яже на еретикы, подлежит, иже аще и малейше что предвигает от православныя веры. Вы же, большую тайну Живоначалныя и Пресвятыя Троицы предвигающе, и два начала проповедующе непостижимаго исхожения Всесвятаго Духа, кроме всех восточных богодохновенных учителей, к сим же и многыя уставы церковныя и апостольская преданиа преступающе, ихже и перво и величайше прегрешение есть, еже опреснокы приносити в святую службу, согласна мудръствующе проклятому Аполлинарию, отгнавшу просфоры и квас и соль, акы овому убо образующу душу, овем же сказующым ум, ихже лишаше треклятый Господа нашего Iсуса Христа, глаголя его оболкшася в плоть едину бездушну и безумну. Сея же хулы что может быти хулнее? еяже и вы причястникы есте, приносящеи вы, подобне оному проклятому, опреснокы, и тойже оному анафеме подлежите и вы, акы тоже ему и не хотяще и вы проповедующе опресночным приношением вашим.

Оставлю считати прочяа вашя преступлениа многа и странны уставы, еликы сами собою замыслили, кроме всякого и закона церковнаго и апостольскаго преданиа: еда не темже еретическым епитимиам себе повинных сотворили? Толика убо и толь велиа беззаконнующим вам, како мы сообщимся с вами, дондеже со рвением пребываете в них неотступно? Несть праведно ни на пользю душевну нам сицевое друг ко другу сообщение. И не глаголи нам многокозненным хытрословием, яко тоже крещение, таже вера русаком и латыном. Слыши же внятно и разумей прямо: еретикы, иже от Навата презвитера бывша римскаго, наватиане нарицаеми, ниже о крещении, ниже о таинстве православныя веры, ниже о ином коем законе церковнем, но зане точию дарованное от человеколюбия Спаса Христа грешником покаяние отрицаху и не приимаху на покаяние обращающихся, иже в гонении Христа отвергошяся, за то едино отриновени бышя от всего Собора православных и прокляти были. Павел же божественый апостол, к Галатом пишa, вопиет не обинуяся: аще кто благовествует вам паче, еже приасте от нас, аще и ангел есть с небесе благовествуя вам, да будет проклят.

Тойже тем же объявительне свидетелствует, глаголя: аще обрезаетеся, Христос ничимъже пользует вас. Аще и вся праве действовахуся у них и крещение и исповедание християнскыя веры и весь церковный устав и чин, но понеже приашя, еже по Моисеову преданию обрезание и некых иных обычаев иудейскых, отринул их апостол, рекъ: упразднистеся от Христа, елицы в законе оправдаетеся, благодати отпадосте. Разумееши ли, о Николае, коль ест сильно еже богопроповедника о правей вере прилежание? Своя ученикы отринул, елма слышал их малым чим уклонившихъся от евангельскыя истины и свободы, рекъ: упразднистеся от Христа, елицы в законе оправдаетеся. Сие же: упразднистеся, что ино сказует, точию отпадосте благодати Христовы и сыновления. Ты же неточию священный символ православныя веры разтлив, но еще и иных многых апостольскых и церковных преданий преступая, влечеши нас к соединению с вами многокознеными хитрословии и различными пестрословии. Тому же божественому апостолу Павлу завещавающу нам крепце отлучатися неточию от чюжая учащих, но от всякаго брата именуемаго, по апостольскому же учению и преданию не ходящаго, с таковым, рече, ни ясти. Или не Павел сиа пишет Коринфяном глаголя: ныне же писал вам не смешатися; аще некый брат именуем будет блудник, или лихоимец, или идолослужитель, или пианица, или хыщник, с таковым ниже ясти; и пакы: измете лукаваго от среды вас.

"Всякий, кто не хранит заповедей Христовых от сердца, есть уже еретик"
Прпп. Варсонофий и Иоанн
Спаси Христос: 0 
Профиль
Новых ответов нет


Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 52
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация вкл, правка нет